tisdag 21 april 2009

Bloggkonstnären

Jag är, som kanske inte så många vet, alldeles dödsförtjust i Anna Ileby's blogg. Hon får mig att le, skratta och känna mig som ett barn igen, vilket är en av de mest underbara känslor som finns. Hon skriver på ett luftigt, mjukt, barnsligt men vuxet sätt som gör att man bara måste fortsätta att läsa. Självklart älskar jag hennes illustrationer också, hon är en otroligt duktig konstnär. Hon har en talang som få har, en talang som jag drömde om när jag var liten. Jag ville för allt i världen bli konstnär... men jag slutade att måla, slutade låta fantasin flöda, slutade drömma. Men det gjorde inte Anna. Tusen tack för att du forsätter att måla, blogga och vara den du är.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Har varit ut på min intervall-promenad och det var otroligt skönt. Imorgon är det "vilo-dag" enligt schemat men kanske tar mig en promenad ändå. Fyller år gör jag imorgon också... 23 år..
jonna

1 kommentar:

  1. Åhhhhh vilket fint inlägg! Tack snälla! (ja jag googlade mig själv)

    Kram Anna aka Bloggkonstnären

    SvaraRadera

Kommentarer