tisdag 7 april 2009

Mina killar

Jag satt framför datorn och efter en stund började jag undra varför jag inte hörde killarna busa i vardagsrummet så jag gick dit för att titta. Då hittade jag dem så här....

älskar mina killar

Idag när Anders hade kommit hem så åkte vi iväg till Fyndlagret här i Sundsvall, really nice! Det fanns mycket grejer och där kan man verkligen göra fynd. Hade tidigare under dagen suttit och letat efter grammofoner på blocket bland annat och det fanns knappt en enda i skapligt skick under 1000-lappen. Så kommer vi till Fyndlagret och hittar en riktigt fin grammofon för 200 kronor :-) Nöjd! Hittade även riktigt bra LP-skivor för 10 kronor styck så det blev sex stycken av dem bl.a Ted, ABBA och Elton John. Har även precis vunnit en aktion på Tradera av en gammal, riktigt fin vinyl med ABBA, en av deras första. Ska förhoppningsvis få använda grammofonen snart men vi måste plocka upp surroundet först, jag längtar verkligen efter att få lyssna på "Candle in the wind" :-)

Imorgon lär det inte bli mycket gjort eftersom skrutten ska vara hemma hela dagen men på torsdag blir det förhoppningsvis förskolan för honom så jag hinner med skolan. Han hade som sagt feber idag men han håller på att få tänder igen så det är nog därför.

Imorgon kväll är det Roomservice och Grey's så min onsdags-kväll är räddad :-)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer