tisdag 28 april 2009

Ny lampa

Idag efter att alla kommit hem från skola/jobb/förskolan så åkte vi till Birsta för att handla lite saker. Där ibland så köpte jag mig en skrivbordslampa på Ikea, denna nedan blev det. Den heter FORSÅ och kostar 199 kronor (billigt tycker jag). Nu står den här på skrivbordet och lyser upp min tillvaro :) Bilder kommer senare när jag fått upp den andra anslagstavlan bl.a så jag kan visa upp helhetsintrycket ;) På ikea blev det även förvaringsboxar så jag kan få lite ordning och reda på allt småkraffs som samlar sig på hög överallt (mardröm!). Jag är väldigt pedantisk, speciellt när det kommer till ordning och reda i lådor/skåp. Jag vill veta exakt var jag har sakerna när jag behöver dem. Så nu ska jag börja plocka lite smått, ska även fixa etiketter till lådorna så man lätt kan se vad de innehåller. Bilder kommer senare där också...

Efter Birsta åkte vi hem och åt lite middag. Jag fixade det sista med tvätten och sedan hoppade älsklingen i badet och jag satte mig framför datorn och lyssnade på barnmusik tillsammans med Kevin. När vi kom till "Teddybjörnen Fredriksson" la han huvudet mot min bröstkorg och började gnida sig i ögonen. Han höll på att somna där i famnen på mig min underbara lilla kille :) Underbar känsla det där med barn, har ibland fortfarande svårt att förstå att jag är mamma till honom. Kan inte förstå att jag har fått en sådan fin, underbar och fulländad liten pojke. Jag är lyckligast i hela världen!!
Lägger upp en liten filmsnutt med honom när han kör sin radiostyrda nyckelpiga, mormor kommer bli sååå stolt.

Men nu är det dags att börja sortera "skräpet" :-P

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer