måndag 20 april 2009

Arbetshelgen över - arbetsveckan börjar


Det har gått riktigt bra att jobba i helgen, timmarna har bara sprungit iväg. Och igår när jag kom hem från jobbet hade Mikaela tapetserat hela Kevins rum :-) Det blev såååå ruskigt bra, jag är hårt nöjd med resultatet. Så nu i veckan ska jag börja på att pyssla i ordning där inne så förhoppningsvis är det klart innan vi åker ner till Gimo nästa vecka.

mikaela med sin "nya" bil ;-) (kevins bobbycar)

I lördags kom sizz och Henrik på besök också. För att gratta mig i förskott :-) Så Henrik kom och hämtade mig på jobbet. Sedan snackade vi skit och hade trevligt hela lördagskvällen och de sov över. Jag fick ett par jättefina örhängen och blommor av dem :-) Tusen tack!

Igår efter jobbet och middag tog jag en promenad med Mikaela, det var riktigt skönt att komma ut. Sedan satt vi ute och pratade i nästan en timme, då var det inte riktigt lika varmt som när vi gick, mina händer var isbitar när jag kom in :-P Fick spola dem under varmvattnet i 10 minuter hehe.
Sedan spenderade jag och Anders resten av kvällen i soffan, pratade och hade mys. Kröp ner under täcket strax efter 11 och båda somnade som stockar.

Idag är det som vanligt plugga som gäller. Stressigt börjar det bli på den fronten, massor att göra. Har ju startat 2 nya kurser nu också. Ska även ringa min studievägledare idag och hoppas på att vi kan lösa allt till hösten så jag vet vad som händer och sker. På att-göra-listan idag står även tvättstugan så det finns att göra om man säger så.

Ingen ro och ingen vila, bara gno och bara ila.
Time to get to work!



jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer