fredag 24 april 2009

Singing this song

Alldeles snart är det dags att knalla iväg och hämta plutten men jag tänkte unna mig ett par minuter framför datorn innan dess. Fick ett ryck och började städa här hemma så nu är det rent och fint i badrummet och köket :) Längre än så hann jag inte.
Skolan känns väldigt rolig nu igen när vi börjat med bl.a löneadministration. Jag tror att administration verkligen är något för mig :) Men det blir ju ganska mycket av den varan nästa år antar jag...

Det är verkligen helt underbart väder här hemma idag. 19 grader i skuggan och knappt en vindpust. Jag njuter för fullt!

Ikväll blir det lugnt, Jennifer kommer hit idag så det lär bli full strutt på ungarna fram tills dess att de har krupit ner under täckena. Men så fort de har somnat ska jag och gubben ta det lugnt, kanske äta något gott och mysa i soffan? Det lät härligt. Imorgon är det som sagt jobb som gäller. Börjar inte förrän 11 men någon sovmorgon får man inte när plutten vaknar strax innan 7 varje morgon.

Nu ska jag leta upp en långärmad tröja att ha på mig när jag går bort till förskolan.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer