lördag 25 april 2009

Jobb och grillning

älsklingen är grillmästare som vanligt

Dagen på jobbet gick fort och smärtfritt, det var mycket folk som vanligt men jag önskar man hade kunnat varit hemma med älsklingen och barnen eftersom det var så underbart väder. Men direkt efter jobbet så kom gubben och hämta mig så åkte vi ut till Henke och Stina för att grilla och ha det trevligt. Det var trevligt som alltid men det blev tyvärr bara en snabbvisit eftersom Kevin var trött och jag slutkörd så nu är vi hemma igen. Gubben och jag ligger utsträckta på soffan och följer Sverige i hockey-VM. HEJA HEJA HEJA!

Imorgon är det också jobba som gäller sen lär det dröja innan det blir jobb igen. Maj är fullsmockat med plugg, sista rycket nu innan jag är färdigutbildad ekonomiassistent :) Men sedan är det heltid på jobbet under sommaren så jobba hinner jag nog med ändå :P hehe

I höst blir det utlandssemester iaf, det har vi bestämt oss för. Antagligen blir det Skiathos igen... underbar ö :) Sedan lär det dröja innan det blir utlandet igen eftersom vi ska spara ihop till våran "luffar-resa" till Thailand. Vi tycker inte man ska åka på charter till Thailand, ska man typ bara bada och sola kan man lika gärna åka till Grekland. Thailand har så mycket mer att erbjuda, det finns så mycket vi vill se när vi där. Om pappa är där nere då ska vi självklart åka och hälsa på honom och Lek i hans hus och även se djungeltomten som de har. Häftigt, längtar redan men den trippen blir inte förrän vintern/våren 2011. Den som väntar på något gott....

Nej nu ska jag gå och krypa ner bredvid min underbara sambo igen.



jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer