söndag 12 april 2009

Planer

Nu börjar det pirra i magen... jag ska börja planera inför en av mina största drömmar jag har. Det känns spännande, skrämmande och otroligt roligt. Jag önskar verkligen att detta kommer att gå, det skulle vara helt underbart.

Gårdagen var otroligt rolig även om vädret inte blev som det skulle här. Alla andra i Sveriga hade sol och varmt förrutom vi :-P Det var enormt gott med grillat och det var trevligt sällskap. Kvällen avrundades för oss runt 22.30-tiden eftersom vi har två iiiillbattingar som inte tar ut någon sovmorgon men det hans med både alkohol och många skratt innan dess trots allt :-)

Idag har vi på förmiddagen varit ute i solen med ungarna och lekt. Om ca 2 timmar ska vi åka till Anders pappa och äta mat. Sedan blir det hem och slöa resten av dagen. Hoppas solen håller sig kvar ett tag nu och att våren verkligen är på gång :-)

Nu måste jag hoppa in i duschen.

Älskar dig Anders...

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer