lördag 24 oktober 2009

Dåligt..

..med uppdateringar har det varit tyvärr.

Det är så otroligt mycket just nu så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt ärligt talat. Jag känner att jag stressar från den sekund som jag vaknar tills dess att jag lägger huvudet på kudden igen. Det är inte bra, inte bra alls, men jag är kanske lite dålig på att hantera denna typ av stress. I jobbet hade jag aldrig svårt att ta stressiga situationer men när det gäller mitt egna liv så är det svårare att handskas med.

Idag har vi dock hunnit med mycket utan att ha behövt stressat allt för mycket. Imorse kl.9 skrev jag äntligen mitt Sv-prov, det gick väl sisådär. Hade missförstått min lärare lite på saker och ting som skulle vara med på provet men godkänd är jag helt klart iaf. Nu kan man lägga det bakom sig, skönt!

Efter provet åkte vi till Birsta, först handlade vi mat på Ica Maxi, sedan hade vi lovat barnen en tur till Toy'R'us. Första gången jag behövt köa in i en leksaksbutik :-P hehe (de är nyöppnade). Hittade iaf julklappar till Kevin för en mycket mycket bra peng. Ett "bilgarage" (ord.300kr), en bok med bilar/traktorer osv. och en låda duplolego med 90 bitar (ord.ca 250kr), allt detta för endast 350 kr. Vi tyckte att det var lika bra att passa på när vi var där och det var bra priser. Så nu har vi börjat med julklappsinköpen också.. varför kan man aldrig börja i tid, typ i januari för?

Nu sover skrutten så jag har räknat lite matematik. Snart ska jag fortsätta, måste bara springa ner i tvättstugan först. Anders är och byter till vinterdäck på bilen. Äntligen! Inte för att vi har fått någon snö ÄN. Vi är väl de enda i hela Sverige som inte fått snö än och då bor man ändå i norrland!

Projektet:
Känns som i stort sett allt ligger i på is just nu. Jag har inte gett upp men jag behöver lite avslappning och tillåta mig synda just nu. Läsk + godis... nya tag på måndag?

ciao!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer