söndag 11 oktober 2009

Party and major setback



Allt gick jättebra igår och det var mycket trevligt. Mycket folk blev det men trots vårat lilla kök så gick det väldigt bra då de flesta avlöste varandra.
Jennifer hade haft jättekul med sina kompisar i lokalen och alla var nöjda :)

Jag somnade som en stock igår efter allt och idag mår jag inge vidare tyvärr. Illamående och väldigt trött. Kan bero på att jag stoppade i mig en massa gott igår. DUMT! Jag lovade mig själv att jag skulle få ta EN bulle och EN LITEN bit tårta. Det blev mer tyvärr.. Kevin åt en halv kaka och gav den sedan till mig, sedan åt han en halv bulle och gav resten till mig osv... sedan stressåt man middag för att hinna med sig och det gjorde inte saken bättre. Men det är bara att ta nya tag. Inte ge upp så lätt ;)

Nu på förmiddagen har vi hunnit med storhandling på Ica Kvantum i Birsta och tvättat två maskiner. Senare idag kommer Anna-Karin m. familj för att gratta Jennifer. Efter det ska jag plugga till svenskaprovet. Annars blir det bara LUGNT idag. Tänker inte göra mer än vad jag måste, har inte tid att vara sjuk eller må dåligt i veckan för jag har tusentals saker att göra. Anders börjar skolan imorgon också, vilket betyder att fram till jul kommer det bli sena dagar på förskolan för Kevin (förrutom de dagar då jag pluggar hemma eller inte har lektioner) och det kommer bli sena middagar osv. Men jag är så glad för Anders skull att han kom in på utbildningen. Nu kan han släppa det här med att jaga jobb ett tag och bara koncentrera sig på studierna :) Min snygga lastbilschaffis!

Men nu ska jag krypa upp på soffan med min älskade son och titta på Teletubbies :) På tal om min son så jädrans vad han har lärt sig mycket nya ord den senaste tiden. Det verkligen sprutar ut ord varje dag och det är så roligt :) Desto mer lär det väl bli efter operationen när han kan höra ordentligt. Han har förresten lärt sig säga "bye bye" (efter Teletubbies) och det låter så gulligt när han vinkar och säger det :) Underbara pojk.

Längtar gör jag också, till nästa helg när Emma och Rasmus kommer. Det ska bli så roligt att de kommer. Vi ska bjuda på go-mat och så blir det sällskapsspel och en massa massa prat (det vet jag) hehe. Måste även passa på att visa "min" stad för dem eftersom de aldrig varit här.





jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer