måndag 26 oktober 2009

Tåget


I födelsedagspresent av moster & morbror fick Kevin ett tågset, men det har inte fått kommit fram tidigare då han inte haft intresse av att leka med sådant. Men nu i helgen när jag hittade på kartongen tänkte jag att jag skulle se om han tyckte det var roligare nu. Det tyckte han verkligen, minst sagt. Han älskar sitt tåg!

Idag k.18.11 åker jag iväg med tåg. Vet inte vilka möjligheter jag kommer ha att uppdatera de närmsta dagarna men senast blir det en uppdatering på torsdagkväll för då är jag ganska säker på att jag kommer ha tillgång till en dator. Jag hoppas att jag då kommer ha mycket roligt att berätta om mitt första möte med min morfar.

Det är lite pirrigt.. men roligt ska det bli. Dessutom ska det bli riktigt rikigt skönt att komma hemifrån ett par dagar. Jag kommer nästan aldrig iväg på något och även om jag kommer sakna min älsklingar och plugga på bortaplan så ska det bli roligt att komma bort. Med i väskan kommer klassikern jag måste läsa ut innan nästa onsdag och jag ska även ta med mig lite historiauppgifter m.m. Så plugga blir det, oavsett om jag är i Småland eller Medelpad :-P

Jag har inte tid att sitta här längre. Vill försöka röja lite och så för Anders skull då han ska vara hemma själv hela veckan med ungarna. Trött är jag också men sova får man göra i ett annat liv.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer