torsdag 22 oktober 2009

Trött i huve'

Oj vilken lång dag detta har varit. Var i skolan kl.7 och blev hämtad kvart i fyra. Helt slut är jag! Men fick iaf ett glatt besked; G+ på engelskaprovet som jag gruvat mig för så länge. Jag satsar bara på G i den kursen eftersom jag lägger ner min energi på de andra ämnena jag läser som jag tycker är viktigare. Jag pluggade ingenting till det provet så jag var mäkta förvånad när min lärare visade mig provet idag.

Jag spenderade hela förmiddagen i skolan med att räkna matematik och läsa ur min engelskaroman som jag ska skriva rec. på snart. Tiden flög verkligen iväg. Gu' vad jag älskar att läsa.
Innan SvB började idag mötte jag upp Sabrina, vi snackade om allt och inget (som vanligt), vilket är alltid lika roligt :) Åh vad jag längtar tills diskussions-gruppen kommer igång.

Väl hemma blev det middag och jag har pluggat för SvB-provet som jag ska skriva på lördag. Har precis stoppat skrutten i säng och Anders ligger i badet. Snart ska vi bänka oss framför datorn och titta på hockey :) Skönt kvällsnöje när man är alldeles slut i huvudet.

Imorgon blir det äntligen morgonpromenad igen! Har inte blivit av med någon sådan sedan i måndags.. illa! Men ibland hinner man bara inte med.

ps. vet att det har varit dåligt med bilder, men det kommer ;-)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer