måndag 12 oktober 2009

"Det här kommer kanske....

... som en chock".
Ja en mindre chock fick man idag på kvällskanten kan jag lova. Det pirrar i magen och det är svårt att tro att det är sant på någevis. Jag har drömt och fantiserat att den här dagen hela mitt liv. Idag kom den! Idag fick jag höra de där orden som jag så länge velat höra. Det är helt otroligt egentligen. Efter 23 års tid.. ännu längre för andra i familjen.. så ska det äntligen ske.

Redan som liten kunde jag sitta och fantisera ut scener i mitt huvud hur det skulle ske när denna dag kom (eller den riktiga dagen kommer förhoppningsvis snart). Hur det skulle kännas, hur det skulle ske osv. Ja det är helt otroligt faktiskt. Kan inte riktigt förstå det. Jag är riktigt riktigt glad!



jonna

1 kommentar:

  1. brukar följa din blogg ständigt men nu på sistonde så tycker jag att den blivit så "hemlig" med massa projekt och så dom du ska avslöja men gör det inte och berättat att du ska sluta röka och sluta äta godis osv men du berätta nästan aldrig hur det går eller så skriver du i gåtor och sen får man ändå aldrig veta vad du menade eller vad som hänt dej. men kanske är den så här "hemlig"?

    SvaraRadera

Kommentarer