söndag 4 oktober 2009

Kanelbullensdag :)

Ingen har väl missat att det är kanelbullensdag idag? :) Inte vi iaf. Tyvärr har vi inte varit så duktiga att vi bakat våra egna bullar men vi har dock köpt ett par stycken att mums på. Gladast över det var så klart min lilla knärt som glatt mumsade i sig en bulle och ett glas saft efter ha sovit på eftermiddagen :)

Här hugger han i riktigt ordentligt i den goda bullen :)

Själv sitter man här och pluggar historia, en söndagskväll... suck. Men men.. skönt att få en massa gjort.

Imorgon väntar prov i engelska B, det ser jag inte direkt fram emot. Men det ska bli skönt att kunna pricka av det.

När plutten har lagt sig ska jag och Anders ha en romantisk middag och bara njuta av varandras sällskap, underbart. Det blir tidigt i säng ikväll igen...

Jag hoppas min förkylning blir bra snart så att jag kan fortsätta med mina morgonpromenader. Det var så härligt att komma ut och gå innan man började dagen på riktigt.

Håll utkik här förresten för snart drar jag igång ett helt nytt, omväldande projekt ;)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer