söndag 25 oktober 2009

En produktiv söndag



Oj vad vi har hunnit med idag.. ingen slödag här inte :)
Anders har rivit ner garderoberna i hallen där vi nästa vecka ska tapetsera osv. Det blev sån otroligt stor skillnad när de försvann, mycket större och luftigare. Ska bli riktigt roligt att få det gjort nu. Före- och efterbilder kommer förhoppningsvis efter nästa helg när det mesta är klart ;)


I övrigt har vi tvättat, städat och jag har precis gjort mig i ordning för att vänta in Mickan. Vi ska åka ner på stan en snabbis för jag behöver gå till apoteket och köpa medicin mot ännu en magkatarr. Känns direkt när man har åkt på det; det suger i magen, man är hungrig konstant och illamående. Inte roligt alls men jag vet precis vad det är som orsakat det; stressen. Igen! Det har varit så mycket den senaste tiden och min kropp säger ifrån, den orkar inte. Tur att man ska åka bort några dagar nästa vecka så man får chans att lugna ner nerverna lite.
Efter apoteket ska jag gå och köpa lite mjukisbyxor till Kevin. Han behöver även en ny pyjamas och långkalsonger.

Nej här har jag inte tid att sitta (jag vet; inte stressa!), måste ner i tvättstugan.

Projektet:
Åt lite godis igår, men det smakade inte speciellt gott så det fick stå sen. Vågen står fortfarande still på 60,2 kg. Den vill inte ner under!! Men det var inte så länge sen jag var under 60-sträcket så jag vet att det inte är så svårt egentligen. Bara att försöka stå emot frestelserna och fortsätta med morgonpromenaderna så är jag nog snart nere på min målvikt (hoppas går ju, right?).



btw. så har jag världens bästa sambo :)

ciao!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer