lördag 3 oktober 2009

En lugn och mysig helg



Ja precis som rubriken avslöjar kommer detta vara en lugn och mysig helg. Precis vad vi behöver kan jag lova. Igår så spenderade vi kvällen framför tv'n och tittade på nya Wallander. Sedan somnade vi gott :)

Idag är det tvättstugan. Sen ska vi väl städa lite smått här hemma, men inte överanstränga oss direkt :-P

Imorgon är det en speciell dag, iaf för oss ;)

Senare idag när Kevin sover middag ska jag skriva ihop mina papper inför ansökan till skrivarkursen. När jag skickat iväg det kommer jag vara mer nervös än någonsin. Kommer jag in på kursen kan hela mitt liv förändras :/ Hjälp! Men det är självklart väldigt spännande.. tänk om jag lyckas? Det är ju faktiskt inte en omöjlighet...

Nej nu ska jag krypa upp i soffan tillsammans med min lilla älskling och titta på Teletubbies :)





jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer