fredag 9 oktober 2009

Vilken underbar start!

Det kommer gladare och gladare nyheter hela tiden och det känns som jag svävar på moln :) Jag är så glad, verkligen riktigt glad!

Det kändes inte direkt sämre när vågen gav ett mycket bra resultat imorse, redan minus 1,5 kg sedan början av veckan. Nu är det "bara" 8,5 kg kvar tills jag nått min målvikt. De är jädrans sambokilona är ett helvete verkligen. När jag åkte till Skiathos för ett år sedan vägde jag ca 57 kg, då hade jag ett par kilo kvar till målvikten, men nu är det desto fler tyvärr. Jäkla sambo :-P

Nu ska jag sätta fart med allt som måste göras idag, det är mycket kan jag lova. Jag ska möta upp min älskling på stan senare också för att kanske käka lite lunch + inhandla lite saker till kalaset imorgon så allt är klart. Jag ska även baka tårta idag :) skoj! Synd bara att jag inte kommer få provsmaka den. Men den som ska vara fin får lida pin, så är det bara.

Återkommer senare...

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer