fredag 16 oktober 2009

Wiiihooo!!



Anders har precis åkt mot stan för att hämta upp Emma & Rasmus :) Själv ska jag plocka fram till go'saker som vi kan smaska på medan vi snackar goja ikväll. Det ska bli såå roligt med den här helgen. Det ligger mycket roligt framför, inte bara jobbigt i framtiden inte. Jag är lycklig!!

Skoldagen har varit trevlig. Vi såg på film på Historian idag. Våran underbara lärare hade poppat popcorn åt oss och trots de hårda stolarna så var det en mycket trevlig lektion :) Fick även tillbaka våra tidigare uppgifter vi gjort och det stod VG ;) Helt klart nöjd med tanke på uppgifterna. Jag hoppas jag får ett till VG på den uppgiften som jag lämnade in idag men jag tvivlar på det, det var verkligen en svår och stor uppgift.

Men nu har jag inte tid att sitta här längre. Hoppas alla får en underbar helg, för det tänker jag ha!!





jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer