söndag 18 oktober 2009

Den finaste vännen

Jag vet inte ens var jag ska börja för att kunna förklara hur underbar den här helgen har varit. Den saknar ord helt enkelt. Den är oförglömlig och minnet av den sparar jag så att jag kan plocka fram den precis när jag känner för det :) En bättre vän än Emma finns det inte. Jag är så lycklig lottad som har en vän som hon.

Jag är så glad att hon och Rasmus kom upp hit i helgen. Vi har haft så roligt. Spelat "Med andra ord", varit i Birsta, tittat på film och tagit det lugnt. Jag sa det till Anders igår kväll när vi kröp ner under täcket; "Det här är utan tvekan den bästa helg jag haft på väldigt väldigt länge". Nu ser jag fram emot en massa roliga dagar som komma skall.. Bland annat en resa till Småland, en resa ner till Gimo/Uppsala med Mickan, en tripp till Arbrå för att hälsa på Jessica & Henrik m.m. Så det ligger mycket roligt framför mig, jag behöver det kan jag lova.

Jag har utan tvekan den bästa sambon i världen. Anders, tack för allt, du är underbar!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer