fredag 2 januari 2009

Att lära sig nya saker

Vi hade en liten diskussion i bilen tidigare idag när vi hämtade Jennifer; om att man bör lära sig något nytt varje dag. Det tycker jag låter väldigt bra faktiskt. Det finns massor av saker jag skulle vilja lära mig.

Så nu ska jag lista några de saker jag vill lära mig det här året:
- lära mig åka slalom (eller iaf kunna svänga lite och hålla mig på benen)
- spela en låt på gitarr och gärna lite mer än så :-)

Slalom kommer ju inte bli förrän nästa vinter när man förhoppningsvis har råd att köpa sig ett par slalomskidor. Då ska jag och Jennifer lära oss åka tillsammans :-) Det ska bli kul.
Sen så finns det faktiskt en gitarr i hushållet och det är lite pinsamt om man inte kan spela en enda låt på den så det måste jag lära mig.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Nu har jag ont i armen efter ha spelat tennis på wii't med Jennifer. Strax ska jag och Anders krypa ner i badet och sedan blir det sängen, skönt! Har varit lite seg idag. Timmarna har gått fort eftersom vi varit i farten i stort sett hela dagen.
Imorgon ska vi ut och åka pulka om vädret tillåter det, så det får vi hoppas på. Sedan blir det nog lite mellis ute i kylan också, det är mysigt.
På söndag ska vi till Anders pappa och äta middag och på måndag ska vi till hans mamma. Så nu är det fullt upp framöver. Bara en vecka tills jag och plutten åker hem igen :'( usch vad jag kommer sakna dem då! Men om ett par månader så bor vi här uppe och då slipper man sakna, skönt.

Nu blir det en cigg sen tappa upp badvatten.

go'kväll

/jonna

1 kommentar:

  1. Åka slalom är så himla roligt!!
    Du kan ju hyra ett par om du inte skulle vilja lägga ner pengar på att köpa ;)

    SvaraRadera

Kommentarer