söndag 4 januari 2009

Grattis!!

Ett stort Grattis till min kära syster som fyller 27 år idag!! Hoppas du får en underbar dag så ses vi när jag kommit ner till Gimo igen. Många kramar till dig!!

Sedan vill jag säga Grattis till min barndomskamrat Frida som fick en dotter igår. Hoppas allt gått bra och att ni alla mår bra!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Idag är man seg. Har knappt sovit under natten eftersom jag haft så fruktansvärt ont i ryggen så har bara vänt och vridit på mig. Men förhoppningsvis släpper det snart... Men nu ska jag lägga mig och vila en stund för sen ska vi iväg till Anders pappa och äta middag och då vill man gärna vara lite piggare.

Längtar inte hem för 5 öre. Vill stanna här!

/jonna

1 kommentar:

  1. Heej!! Tack så jättemycket!! Har helt glömt bort min familjeliv.Har inte lösenordet heller och hittade din blogg på johannas blogg. Ha det så bra!!

    SvaraRadera

Kommentarer