tisdag 13 januari 2009

Knutmasso

Idag är det Knutmasso i Gimo. Vilket är en väldigt speciell tradition i det här samhället och nästan alla som bor här går upp till "gatan" för att titta på knutmassogubbarna på kvällen. Samma för mig, tillsammans med Emelie, Sebbe, Fanny, syrran, Bella och mamma knallade vi upp till gatan efter ha spökat ut ungarna lite först. Kevin totalvägrade när vi kommit upp dit, otroligt trött var han så det var bara för mig att vända och gå hem igen. Det var lite trist men så är det när man är mamma.

Då Kevin kom i säng tidigare än vanligt så passade jag på att krypa ner i badet. Så underbart. Låg där i badskummet och bara njöt en stund. Har inte någon toppen dag idag känner jag, är lite nere och trött, men man kan ju inte vara hundra varje dag tyvärr.

Jag ska hoppa i säng tidigt ikväll tänkte jag så nu ska jag gå och göra mig i ordning sen krypa ner på soffan en stund och se om jag hinner prata mer med Anders ikväll. Saknar honom!

Bjuder på lite bilder. Den översta är från julafton, de andra 2 från idag.

min lilla stiliga kille :)

kevin och fanny

världens sötaste mus

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer