måndag 19 januari 2009

Usch och blä!


2½ timme kvar tills det är dax att skriva prov i Affärsjuridik. Ungefär 3 timmar har jag läst och ingenting har fastnat känns det som. Det kommer inte gå någe bra det här...

Mina tankar är på annat håll. Tänker mest på min skrutt som är sjuk, vill bara krama honom. Så idag efter provet tar jag nog mitt pick och pack för att åka till Sthlm, det beror lite på hur lång tid allt tar och hur pigg jag känner mig efter provet. Det visar sig helt enkelt.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning och sedan sätta mig och läsa en stund till, bara för att liksom, inte för att det kommer underlätta inför provet, inget fastnar ju som sagt.

Christer bor ju i Vällingby nu igen, jag har inte varit dit sedan vi tog vårat flyttlass och flyttade till Bro, vilket är ungefär 2½ år sedan. Då låg skrutten i magen på mig :-) Känns som det var hundra år sedan... Tiden går så fort.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer