fredag 16 januari 2009

Kommer sakna enormt...

Ikväll åker plutten till Christer för att spendera helgen där. Det kommer kännas så enormt tomt här hemma och jag som inte är van att vara ifrån Kevin så länge... usch! Men eftersom jag vill att de ska ha en bra relation och att Kevin ska känna sig trygg hos Christer så får jag helt enkelt bita ihop. Så vad ska jag göra i helgen? Imorgon blir det nog stan för mig ett par timmar och sedan hem och sätta sig med affärsjuridiken. Provet är på måndag sen är det klart med höstterminen, nice! På söndag ska jag nog plugga (så klart) men även sätta mig och sortera lite papper.

Men nu ska jag och plutten göra oss i ordning för att knalla bort till Öppna Förskolan tillsammans med Emelie och ungarna :-) Ska bli riktigt roligt.

See you later!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer