tisdag 20 januari 2009

Äntligen!

Idag ska jag åka och hälsa på min skrutt! Som jag har saknat honom... det gör ont. Den viktigaste lilla människan i mitt liv :) Men vid 9-tiden packar jag på mig och drar iväg till Sthlm så jag får mysa med skrutten hela dagen sen.

Igår gjorde jag något jag inte gjort på läääänge, jag plockade fram min stationära och spelade cz. Hör och häpna! Det var riktigt kul faktiskt och många blev förvånade av att se mig där ute igen. Spelade inte så mycket men jag tror den stationära får stå framme resten av veckan ändå ;-)

Jag fick godkänt på provet trots allt.. Så skönt! Nu sitter jag och väntar på betyget. Det skulle vara riktigt toppen om man fick ett VG men jag blir väldigt nöjd med ett G. Helst av allt vill jag bara gå vidare just nu och koncentrera mig på kurserna för den här terminen.

Ja imorgon ska jag sätta mig med personaladministrationen igen och göra nästa inlämningsuppgift. Sedan är det nog även dax att börja kolla på Programhanteringen.

Men nu ska jag göra mig i ordning, äta frukost och sedan packa mig iväg mot Sthlm och min lilla älskling!!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer