söndag 11 januari 2009

Tillbaka till vardagen - imorgon

Imorgon är det dax för vardagen igen. Efter ha gått hemma i 3 veckor kommer det bli konstigt att gå iväg med Kevin till dagis sedan hem och börja med pluggandet igen. Men samtidigt ska det bli skönt att komma igång igen så man kommer närmare slutet på den här utbildningen.

Funderar mycket på vad jag ska göra till sommaren/hösten. Sommarjobb löser sig förhoppningsvis men vad ska jag göra till hösten? Söka jobb? Plugga? Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra... får lite ont i magen när jag tänker på det.. Stora beslut att ta.
Men men, det löser sig säkert till det bästa :-)

Dax att göra sig i ordning. Vid 3-tiden ska vi åka till Jessica och Henrik för att fira sizz så här i efterhand :-)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer