måndag 5 januari 2009

Trevlig afton

Idag på eftermiddagen har vi alltså varit på middag hemma hos Anders mamma och hennes karl. Det var mycket trevligt och mycket god mat :-) Kevin hade också skoj med alla barnen som var där.

Imorgon blir det pulka/snowracer-åkande på förmiddagen och sedan ska vi iväg till Birsta. Då ska jag knalla in på BT och lämna min ansökan och sedan måste jag införskaffa mig nya strumpor då jag upptäckt att de flesta har hål... Efter det ska vi besöka Anders ena bror.

Sedan är det onsdag och Anders ska tillbaka till jobbet och Jennifer till skolan så jag och Kevin blir själva under dagen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på då men det blir väl någon långpromenad ner på byn och kanske lite pulkaåkande m.m.

Ikväll går junior VM-finalen på tv och jag vill sååå gärna se den. Men den börjar 01.30 så det känns som det kan bli lite segt. Anders ska titta på den men det slutar nog med att jag somnar i hans famn i soffan. Men det är helt okej det också ;-)



Här kommer några bilder från idag.
översta: Rasmus och Kevin
mellan: tacos-middag sköljs bäst ned med cola ;-)
nederst: finns det hjärterum finns de stjärterum :-)

Go'kväll!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer