onsdag 14 januari 2009

Skämma bort :)

Jag är alldeles för duktig på att skämma bort min son med kläder, skor och dyligt. Ofta händer det att jag åker till stan för att köpa något åt mig själv men kommer hem med bara saker till Kevin. Men det är så mycket roligare att handla till honom än till mig själv så därför blir det så tyvärr.

Så nu har jag varit i farten igen!
I julklapp fick jag presentkort på Skogalleriet av Jessica och Henrik så jag svängde förbi där idag när jag ändå skulle ner och handla till middagen. Testade minst 5 par skor innan jag gav upp. De jag har suktat efter bra länge (skrev om dem i ett inlägg i höstas) men som varit för dyra enligt mig (999kr) var idag på halva priset. Jag skuttade glatt när jag hittade rätt storlek bland rea-skorna och satte mig för att testa dem. SÅ JÄKLA OBEKVÄMA!! Snyft.
Så istället fick det bli dessa skor till min lilla herre (3e paret adidas-skor han äger).

Bortskämd var det som sagt.

Snart dax för skolan...

jonna

1 kommentar:

  1. varför hade han kommit tidigare om du åkt in tidigare?

    SvaraRadera

Kommentarer