lördag 24 januari 2009

Grattis Emma!

Stort Grattis till min absolut bästa vän Emma som idag tar sin examen vid Uppsala Universitet. Nu är hon färdigutbildad Logoped och ingen är så bra som hon! Jag är så otroligt stolt så tårarna kommer börja rinna. Trots alla motgångar har hon klarat det galant.
Du är bäst gumman!

Stort Grattis!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Jag klev precis upp och ska alldeles strax börja göra mig i ordning och äta frukost. Anders sover fortfarande och det kan han få fortsätta att göra ett tag till. Kändes konstigt igår ikväll när vi var helt ensamma utan ungarna, första gången det händer. Kändes tomt. Men imorgon hämtar vi hem lillskrutten igen, underbart! Saknar honom så otroligt mycket.

Ikväll blir det mys igen för mig och Anders, vi får ju passa på när vi är barnfria och ha lite tid för varandra för till vardags hinner man inte med det direkt.

Det händer så mycket spännande saker just nu, så kul :)
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer