lördag 17 januari 2009

Underbar dag för shopping!

Idag har jag shooooooppat. Det är SÅ underbart att shoppa ibland, speciellt när man väl låter sig unna det man verkligen vill ha. Det var precis vad jag behövde också... saknar Kevin enormt fast han åkte igår kväll och nu blir han kvar i sthlm ett par dagar extra eftersom han blivit sjuk och jag har en massa plugg att göra i veckan. Han får säkert vattkoppor vilken dag som helst. Blir han kvar till nästa helg så måste jag åka till sthlm någon dag i veckan för jag kan inte vara ifrån honom i en vecka..

Som sagt blev det mycket shopping och det som inhandlades var följande;
- en biege topp
- ett par jeans (vilket kap det blev. 1199kr i utgångspris, nedsatt till 799kr på rean, sedan ½ reapriset + csn-rabatt. Slutsumma: 349kr)
- en tröja och ett par jeans till kevin
- ett par extra vinterskor till plutten som jag hittade på rea.
- 3 par nya skor till mig, 2 par stövlar och ett par sneakers, nice!
- sedan lite annat smått och gott.

Allt detta gick inte ens över 2000 kr, inte ens i närheten faktiskt :-) nöjd!

Strax blir det att hoppa ner i badet så fort som Jennifer är klar.
Imorgon är det plugga som gäller + tvättstuga.
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer