onsdag 7 januari 2009

Ändrade planer

Gubben min har åkt på halsfluss :( stackarn... Så nu bestämde vi oss för att åka till Gimo redan på fredag istället så slipper vi stressa i helgen eftersom det ändå är mycket som ska hinnas med. Nu ligger Anders i badet och Kevin sover och själv ska jag börja röja lite här, det behövs städas och ska vi åka på fredag redan så är det lika bra att ta tag i packningen på en gång då det är grejer utspridda ÖVERALLT i Anders lägenhet.

Sen när Kevin har vaknat så ska vi nog gå ut på en promenad han och jag, men det är kallare idag igen; minus 10 ungefär. Men en liten promenad ska vi nog orka med iaf. Kevin blir så mycket piggare då (och jag med så klart). Till lunch ska vi äta chili con carne, mums!

Jag är så fruktansvärt less på Thorengruppen. Vi i klassen har fortfarande inte fått våra betyg i företagsekonomin vilket är en skandal enligt mig. Nej jag hoppas verkligen att det fungerar bättre under vårterminen nu så man får sina betyg när man ska ha dem. Usch!

Jag älskar verkligen det här att allt löser sig så bra med allt. Flytten kommer närmare och närmare även om det känns som en evighet innan det är dax, men tiden kommer nog gå väldigt fort eftersom både jag och Anders har fullt upp på varsit håll.

Vi har suttit och kollat på lite utlandsresor. Skulle vara helt underbart att åka 1 vecka med Anders, bara han och jag. Får se hur det blir.. Men det skulle som sagt vara helt underbart. Känns som en vecka i värmen är precis vad han och jag behöver framåt hösten :-)

Nu ska jag diska.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer