onsdag 14 januari 2009

Sömn och lycka till


Först och främst vill jag bara önska Evamy lycka till nu när hon åkt in till förlossningen :) Hoppas ni får komma hem med eran lilla bebis snart.

Själv ska jag strax krypa ner under täcket, bara skriva ett par rader först...

Dagen har gått förvånansvärt fort. Trodde som så att det skulle gå segt nu när jag mest bara saknar Anders och längtar till flytten men dagarna försvinner snabbare än jag trott, vilket är skönt! Helgen närmar sig med stormsteg och jag vet verkligen inte vad jag ska göra i helgen när Kevin ska vara hos Christer. Kommer kännas så enormt tomt utan min lilla älskling här hemma... tycker inte om att vara ifrån honom. Men man bär väl kanske vänja sig, jag vill så klart att han ska vara hos Christer så mycket som det bara går så att de kan få en bra relation. Men det blir så klart svårare när vi flyttar men allt går att lösa bara man vill :-)

Jag vet att jag ska plugga i helgen, det är ett måste eftersom jag har prov i affärsjurdik på måndag. Måste kolla igenom det ganska grundligt eftersom det var över en månad sedan jag läste något ur den boken.. man glömmer alldeles för fort :-/ Men jag vill inte bara plugga nu när det är min första "lediga" helg på väldigt länge. Funderar lite på om jag kanske ska åka in till stan och slå ihjäl ett par timmar. Unna mig själv en god lunch på stan och kanske titta på lite kläder. Det tåls att fundera på :-)

Men nu ska jag krypa ner under täcket. Imorgon ska jag plugga personaladministration, ha tvättstugan och plugga lite affärsjuridik också. Måste även ner till OK för att posta 2 paket med kurslitteratur som jag sålt idag. nice!


saknar min Anders


Godnatt!



jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer