onsdag 28 januari 2009

A B C

Hittade lite smått och gott på Ikea igår, men bästa fyndet var nog ett set med sängkläder till Kevin på Coop. Kul med något annat än Ikeas och dessutom var det väldigt billigt. Har funderat mycket på hur jag ska inreda pluttens rum och nu börjar jag få en idé i skallen. Det blir en lugn grund med vita väggar, en "hus-vägg" som fondvägg i massa olika färger, min gren i taket och lite smarta förvaringsmöbler för alla leksaker. Det ska bli riktigt kul att sätta igång med det där sen, längtar!

Har pratat lite med Christer om att han ska ha Kevin första veckan efter flytten så vi får en möjlighet att komma i ordning ordentligt. Vill inte ha Kevin hemma när vi ska tapetsera, slipa, måla osv så det skulle vara toppen om han kunde vara hos Christer då istället. Jennifer ska dessutom vara hos sin mamma så då hinner vi beta av det mesta under den veckan. Sen kan jag småpilla med det andra så fort som Kevin börjat på dagis och allt.

Nu har Anders precis varit hemma på lunch och jag har nu stoppat plutten i säng. Själv ska jag kolla på nästa inlämningsuppgift i PA. I eftermiddag när vi ätit middag blir det att handla mat sedan när vi kommit hem ska Anders och Kevin gå ut och busa så jag hinner plugga en stund till innan det blir allt för sent. Har lite uppgifter som jag vill beta av.

Dax att plugga.

jonna

1 kommentar:

  1. Hur funkar det med Kevins pappa nu när ni flyttar en bit bort då?

    SvaraRadera

Kommentarer