torsdag 1 januari 2009

Buuus

Min lilla busunge hänger här :-)

Vi har haft en riktig slapp-dag idag, så skönt! Bara legat på soffan :-) Eller ja vi tog oss en promenad i kylan också vilket var väldigt skönt.
Nu har vi nyligen ätit middag och snart är det dax för plutten att krypa ner under täcket och då ska jag och Anders lägga oss på soffan igen och kolla på film och bara vara, underbart!

Imorgon ska vi åka till Fagervik för att hälsa på min morbror med familj, om de är hemma. Det var nästan 3 år sedan jag pratade med dem sist så det ska bli kul. Kan ju vara kul att ta kontakt nu när man ska flytta upp hit igen.

Sen imorgon eftermiddag ska vi hämta Jennifer igen, sen ska hon vara här tills nästa fredag.

Men nu ska jag mysa ner mig i soffan igen. Killarna mina sitter och spelar Cod :-P

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer