fredag 16 januari 2009

Lycka!!

Jag är så lyckligt lottad, det går inte ens att beskriva. Jag som verkligen grämde mig över en helg i min ensamhet behöver inte oroa mig längre för ikväll kommer min underbara Anders hit tillsammans med Jennifer. Toppen!! Det blir fortfarande Uppsala imorgon och jag kommer ändå plugga men det absolut bästa av allt är att jag får somna och vakna med Anders hela helgen. Det kan bara inte bli bättre än så här.

Vi hade jättekul på Öppna Förskolan, det var så kul att se alla som jag inte träffat sen i somras, alla barnen hade växt så otroligt mycket och lärt sig många nya saker. Nej det var verkligen toppen. Synd bara att man inte har tid att gå dit annars om dagarna...

Nu sover plutten en stund och jag ska passa på att städa undan lite här och vila en stund för sen blir det full fart fram tills att Christer och Peter kommer och hämtar honom.

Tack älskling för att du kommer och gör mig sällskap i helgen!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer