måndag 5 januari 2009

Bortspolad

Nu vill jag att temperaturen ska stiga ett par grader så vi kan ta med ungarna ut för att åka pulka och snowracer. Men enligt vädret så skulle det bi några grader varmare så vi får hoppas att det blir så :-)
Senare på eftermiddagen ska vi till Anders mamma för att äta middag, det ska bli trevligt.

Måndag idag, bara 5 dagar kvar tills det är dax att packa in allt i bilen och åka hem igen, inget jag ser fram emot direkt. Kommer kännas så konstigt att vara hemma själv i lägenheten igen, alldeles tyst och tråkigt. Här har det ju varit fullt ös i stort sett hela tiden så det kommer bli en omställning. Men om ett par månader blir det fullt ös igen, härligt!

Ser verkligen fram emot att flytta ihop med Anders för allt fungerar så otroligt bra med ungarna och allt. Kunde aldrig förväntat mig något bättre.
I lördags var vi upp till grannarna som vi ska byta lägenhet med och kolla läget. Kommer nog bli riktigt bra när jag fått fixat till det som jag vill ha det ;-)

Dax att hoppa in i duschen nu tror jag.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer