söndag 18 januari 2009

Saknar plutten!

Saknar min lilla älskling enormt nu... Han har som sagt blivit sjuk så han blir kvar hos Christer hela veckan. Så på tisdag blir det att åka till Sthlm för mig. Klarar inte av att vara ifrån skrutten enda till på söndag. Den här veckan blir det att plugga stenhårt för mig helt enkelt så att jag kan vara hemma med Kevin veckan efter om han fortfarande är sjuk då, men jag hoppas så klart att han kryat på sig så han får gå till dagis och leka med sina kompisar.

Imorgon är det prov i affärsjudridik så när Anders och Jennifer åkt hem idag ska jag lägga mig i soffan och läsa igenom kapitlen provet är på, sedan göra uppgifterna som ingår. Bara jag klarar det där jäkla provet så man kan lägga det bakom sig sen.
I veckan blir det att plugga personaladministration, har redan gjort klart uppgiften som ska lämnas in på onsdag men det kan vara bra att ligga lite i förväg ifall Kevin blir sjuk som sagt.

Men nu ska jag göra i ordning Friscoburgarna vi ska äta till lunch idag (sen lunch blir det). mums!
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer