måndag 12 januari 2009

Fotografier

Idag fick jag en hel hög med fotografier från nyårsafton, som Sonny har tagit. Jättefina bilder (och ett par knäppa) är det så jag tänkte att jag skulle dela med mig av några som är tagna på oss :-) Tack Sonny för bilderna!


bild 1: jag med kameran i högsta hugg :)
bild2: puss min älskling
bild3: familjen
bild4: jag och Anders tunga :)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Imorse åkte Anders hem vid halv 5 tiden och jag kunde omöjligt somna om efter att han klivit upp ur sängen. Så jag låg och vred och vände på mig fram till kl 7 när mitt alarm gick igång. Var iväg och lämnade plutten på dagis och det gick alldeles utmärkt trots att han varit därifrån i över 3 veckors tid. Sedan var det bara för mig att knalla hem och börja ta tag i allt som måste göras.

Emelie kom och hämtade upp mig vid halv 13 så åkte vi upp till skolan för introduktion. Mycket snack om prov, betyg och annat blev det eftersom det varit så mycket strul under hösten. Efter 2 timmar kom vi därifrån.

Vid halv 4 hämtade jag plutten, vi gick ner och handlade lite innan vi gick hem och lagade middag. Efter middagen blev det självklart en promenad, men inte så lång eftersom det blåser så sjukt mycket här. Men det var skönt att komma ut en snabbis iaf :)

Sedan var det bad för plutten och mamma kom förbi och hälsade på en stund. Nu sover plutten för natten och själv ska jag strax ringa Anders och försöka väcka honom för han lär säkert ha slocknat på soffan :-P

Lycklig!!


jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer