måndag 19 januari 2009

Åh vad sugen man blir!

Jag blir så bebis-sugen nu när så många man känner klämmer ut sånna små sötnosar hejvilt. Det finns inget mysigare än små bebisar och att få bli mamma. Första tiden är oslagbar :-) Jag skulle nog kunna tänka mig en liten till sen... Men man är ju inte själv i det beslutet och då tror jag nog inte att det blir några fler barn :-P Men jag har ju redan världens finaste lilla kille och är det inte meningen att jag ska få fler barn så är jag helt okej med det för Kevin fyller hela mitt mamma-behov och lite till, den lilla busungen :-)

Provet gick åt skogen så klart.. Jag visste att jag hade läst det som det kom frågor på men allt var som bortblåst. Aja inget jag kan göra åt nu utan nu tänker jag plugga personaladministration resten av dagen sen imorgon förmiddag åker jag till Sthlm, det är så kallt idag så jag orkar inte vara ute i kylan. Men imorgon ska jag få träffa min lilla skrutt, saknar enormt mycket nu...
jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer