fredag 18 juli 2008

1 av 3


Snart har vi nog en av de 3 V:na som en Svensson strävar efter (för er som inte vet vad de 3 V:na är volvo, villa och vovve) Ni kan ju gissa vilken av dem som vi kommer införskaffa snart ;) På tisdag ska vi nog åka och titta, beror på lite...

Idag var det seeegt på jobbet. Jag tror jag är på väg att bli förkyld för kroppen orkade inte riktigt med till hundra. Imorgon är det tidigt.. 10 (gäsp!), men helgerna känns alltid kortare av någon anledning, kanske för att vi slutar 17.15 istället för 19.15. Bästa är iaf att jag hinner träffa Kevin lite på kvällen innan han ska sova. Saknar min plutt så mycket nu när jag jobbar. Men när jag slutat den 1 aug. ska jag mysa massor med honom!

Nu ska jag dock hoppa i säng så jag är pigg imorgon på jobbet.


Godnatt

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer