onsdag 23 juli 2008

Vackert väder!

Vilket härligt och vackert väder det var igår. Helt underbart! Kunde inte varit bättre för att strosa runt på stan och ta en kall cola light på Carl Philip :)

Idag hoppas jag att det regnar för idag ska jag jobba igen. Fast jag ser fram emot min lunch på 45 minuter när det blir Indisk mat :) Mums!
Skulle egentligen vara ledig i helgen men chefen frågade så klart om jag kunde jobba på lördag och snäll som man är säger man ju inte nej (tänk lööööön). Men på lördagkväll blir det nog en utgång med jobbet för då är det massa folk som har/ska sluta. Usch vad jag kommer sakna BT-folket, bästa sommarjobbet jag haft i hela mitt liv :'( På tal om BT-folket så fick jag höra lite skvaller om att ens arbetskamrater tycker man var duktig och det känns alltid kul att få höra :)

Nej nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning för ännu en dag på fortet ;)

Sex and the city är sååå underbar!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer