fredag 25 juli 2008

En glädjes sorg

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2961433.ab
Tårarna rinner ner för kinderna...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Vågen står ganska stilla just nu på 59,3 kg. Har iofs inte gjort mycket för att försöka komma ner i vikt, däremot tvärtom (ej medvetet då haha). Men det har inom loppet av en vecka blivit en pizza, korv med strips, glass och lite godis så egentligen är det inte så konstigt att vikten står stilla. Känns iaf bra att jag inte går upp över 60-sträcket igen, det är förbjudet för mig!

Är trött och seg, väldigt långa dagar på jobbet nu känner jag. Har ändrat hela mitt schema inför nästa vecka, blev tvungen att göra det eftersom allt kört ihop sig med bistron. Hoppas bara att Lisa ställer upp och jobbar så vi kan fylla ut de "tomma" luckorna på schemat. För jag totalvägrar att jobba 9-19.15 VARJE dag nästa vecka, no waaay! Blir ingen stängning förrän sista dagen så det är ganska skönt faktiskt. Men min enda lediga dag framöver är på söndag fast den kommer bli seg. Ska sova i stan på lördag efter jobbet, käka lite god mat och ha trevligt. Sen på söndag bär det av hem och då ska jag mysa med lillen och ta det lugnt, förhoppningsvis!

Men nu måste jag äta frukost och göra mig i ordning för jobbet igen.
Hoppas alla får en trevlig dag!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer