torsdag 3 juli 2008

Ett snabbt inlägg

Ska alldeles strax gå iväg till bussen, ska bara skriva ett par rader här först.
Imorse när jag ställde mig på vågen visade den 60,9 kg - alltså -0,8 kg ner. Det går verkligen sakta men det enda som jag egentligen ändrat på är att jag inte dricker läsk. Nu när jag jobbar hinner jag verkligen inte med några långpromenader som jag gärna vill ta men på mina lediga dagar får det bli istället. Man rör sig ju ganska mycket på jobbet ändå (om man vill alltså, vissa sitter ju bara still i kassan hela dagarna hehe). Så nu är det inte långt kvar till att komma under 60-sträcket som jag strävat efter enda sedan förlossningen. Den dagen ska det firas :) Hoppas den infaller ungefär runt den 15e juli :) hihi.

Men nu ska jag packa ihop det sista och sedan dra iväg till jobbet. Idag har jag ingen matlåda så hoppas det har kommit in sallader på jobbet :)

Hoppas alla får en trevlig dag.

saknar flickorna :(

/jonna

1 kommentar:

Kommentarer