tisdag 29 juli 2008

Walking Crooked On A Straight Line

Hemma igen efter ännu en jobbig dag på jobbet, fast denna var "lugn" jämfört med gårdagen. Hur som helst så var den händelsefull.. Först började det brinna i en av papperskorgarna utanför entrén och sedan fick en arbetskamrat åka till akuten efter ha slagit upp ögonbrynet på något sätt (vet ännu inte hur).

Innan jobbet idag så var jag upp på åhléns och där träffade jag Natha. Hon och Maria ska komma hit på söndag :) Det ser jag fram emot. Saknar flickorna!

Hittade regnkläder till Kevin men glömde dem så klart på jobbet så får släpa hem dem imorgon istället, men vilket fynd! Halva reapriset och dem som jag redan kollat på, nice!

Åh idag träffade jag Hansson också! Lilla gulliga Hansson.. Underbar kille det där :) Sen träffade jag även på min gamla lagledare och hennes karl. Det är verkligen kul att jobba på BT sånna gånger :)

Lite trött känner jag. Ska nog äta min matlåda som jag glömde ta med idag och kolla på ett avsnitt av sex and the city.

Hare grett!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer