torsdag 17 juli 2008

The sun will come out...

En ny dag, jag kravlade mig upp ur sängen innan alarmet hade gått. Gick så klart direkt och ställde mig på vågen (tänkte; "snälla snälla snälla") men ICKE, 60,1... jag tror jag blir galen! Det är verkligen deprimerande. Nu jäklar ska jag ner under 60, jag ger mig inte! Efter morgonpromenaden med Emma igår fick jag mersmak av den varan så nu ska jag alldeles strax knalla iväg igen. Ingen långpromenad, bara så jag får röra på mig. Klev ju ändå upp 2½ timme innan bussen går så nog ska jag hinna med en promenad.

Gårdagen var rolig på jobbet. Stod i bistron hela dagen, det gick alldeles utmärkt. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men resten av veckan är det bistron som gäller. Jag sprang från jobbet igår, hoppade upp på min cykel och trampade av bara tusan för att hinna med tidiga bussen hem och tack och lov så hann jag med den.

Håller på att kolla igenom sex and the city-boxen. Är på s.2 nu, underbara serie :) En av de bästa! (Är nog svag för serier som utspelar sig i New York).

Hur som helst, nu väntas min morgonpromenad.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer