fredag 11 juli 2008

Saker faller på plats

Äntligen börjar det hända saker i mitt liv, äntligen faller allt på plats. Det är en sån underbar känsla. Och bättre kommer det att bli. Nu i augusti börjar Kevin på dagis, även om jag kommer sakna honom sjukt mycket under dagarna så blir det lättare för mig att börja plugga igen. Jag kommer kunna lägga all den där tiden som jag vill lägga på studierna utan att behöva tänka på att jag har miljoner andra saker som måste gå före. Sen måste jag snart ta tag i det där med körkortet så man slipper tänka på det också, men det kommer när det finns pengar över till det.
Hur som helst så känns det iaf som om man kan börja pricka av saker på; 2-do-list som har varit väldigt lång. Nu i helgen kan jag pricka av ett par saker till när jag äntligen kan få tid att fixa min trädgren som ska vara dekoration på vardagsrumsväggen, ska nämligen åka ut till syster och svåger på söndag och fixa det. Passade på att köpa färg på jobbet idag :) Kommer nog bli riktigt bra när det är klart (hoppas iaf).

Jobbet idag gick bra, men det kändes lite trist samtidigt för idag var sista dagen som jag jobbade tillsammans med Camilla (hon går på semester på söndag). Kommer sakna henne under de resterande veckorna på Biltema. Vi kramades ett sorligt farväl i kassarummet innan jag fick skjuts hem av Cissi :( snyft! Cissi kommer jag heller inte se på 2 veckor.. kommer det finnas nåt roligt folk kvar på jobbet nästa vecka egentligen? gaaah! Det är arbetskamraterna som gör 99% av jobbet så att säga, utan dem skulle det va dötrist där. Nää Camilla, jag kommer och hälsar på dig i höst, jag lovar!

Imorgon bär det av in till stan för att träffa Maria. Det känns som det var hundra år sen sist (iaf ett par veckor sen). Vi ska ta en fika (ovanligt va? haha) sen får vi hoppas på fint väder så kanske vi kan sätta oss vid ån och snacka skit (skit vid ån, haha maria du fatta va?). Oj, jag är verkligen på knasigt humör nu känner jag. Ska nog sluta skriva nu innan jag gör bort mig helt totalt. JAG ÄR LEDIG I HELGEN! Gu' vad skönt! Njuuuuta och passa på att vara med Kevin (förrutom de timmar jag är i stan då så klart). Emma, vill träffa dig gumman, saknar dig så mycket :( Hoppas det blir snart, mycket mycket snart!

Godnatt allesammans.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer