tisdag 22 juli 2008

I'm loving this!

Gårdagen vart inte så pjåkig trots allt (pustar ut). Snarare tvärtom, faktiskt. Hade riktigt roligt på jobbet, speciellt när den där blinken var där hela tiden. Men det var en lååång dag och ibland kändes det som om klockan stod stilla (kanske för att man titta på den var 3e sekund eller liknande).

Imorgon är det jobba som gäller igen. Nu den närmsta veckan kommer kännas lite konstig.. sista veckan (inte bara för mig heller). Många som slutar då. Kommer verkligen sakna BT-folket, alla är så underbara :(

Min mage är helt ut och in.. försöker dricka lite samarin nu. Får se om det blir nåt Gävle för min del eller inte. Sätter mig inte och åker upp dit om jag inte mår bra :/

Nu är det frukost och sex and the city som gäller :)

Stort grattis till Emelie som fyller 22 år idag!
och stort grattis till Kevins farfar som fyller 52 år idag!
GRATTIS!

/jonna
she's lucky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer