måndag 21 juli 2008

*piiiip piiiiiip*

Klockan ringde men jag var redan vaken. Han knappt sovit inatt, vaknade först och var hungrig, tittade på klockan och då var den endast 01.45. Somnade om. Vaknade igen, ryggen värkte.. försökte lägga mig bekvämt men hur jag än vände och vred på mig så gjorde det ont. Magen kurrar, ryggen värker och hela mitt sinne är i botten. Idag vill jag inte jobba, känner på mig att det kommer gå åt skogen! Bör jag vara hemma? Det är en liten röst i huvudet som säger det.. men samtidigt så säger en annan "Åk till jobbet, du behöver pengarna!" Detta kan aldrig bli bra :/

Jag har svårt att säga lukter som jag tycker om, förrutom några få parfymer så klart (ska det vara nån parfym på killar så ska det vara Armani Aqua). Själv har jag väldigt svårt att hitta en parfym som verkligen passar mig. Är väldigt kräsen när det kommer till parfymer. Det får inte vara för sött, absolut inte lukta alkohol och helst ska den inte lukta så intensivt. Just nu har jag en Kenzo som jag tycker bra om men den börjar ta slut vilket betyder att det snart är dax att spendera ett par timmar och lukta runt på parfymer.

Äsch nu skiter jag i detta. Dax att göra sig i ordning för min helvetes dag. Även om livet ska göra denna dag sur för mig ska jag iaf se bra ut under tiden.

ciao!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer