måndag 7 juli 2008

Nära, sååå nära!

Imorse när jag ställde mig på vågen; 60,3 kg. Alltså 1,4 kg ner hittills. Känns så underbart att det går åt rätt håll (trots att det går sakta). 0,4 kg kvar tills jag är under 60-sträcket igen, vilket var ca. 1½ år sedan. Innan jag blev gravid med Kevin vägde jag ca.50 kg, vilket är alldeles för lite med tanke på min längd (1,67m). 57 skulle vara en bra vikt för mig, men måste träna mycket för att få bort min sablans mage som egentligen är det enda problemområdet på min kropp (det var det iofs innan jag blev gravid också). Men ett steg i taget :)

Idag är "sista" dagen på jobbet för denna gång, sen är jag leeedig i 2 dagar, så SKÖNT! Sen jobbar jag 2 dagar och sen är jag ledig igen. Jobbar fram till den 1 augusti sen ska jag ha semester fram tills skolan börjar. Vill vara mer med Kevin, har knappt hunnit träffat honom nu när jag jobbat :( Saknar min lilla plutt.

Men hur som helst, nu måste jag gå till bussen.

Hare fint!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer