fredag 18 juli 2008

Äntligen!

Äntligen fick jag det där resultatet som jag väntat på hur länge som helst (känns det som iaf). Nu på morgonen när jag ställde mig på vågen; 59,8 kg wiiihooooo! Nu har jag passerat milstolpe nr.1 att komma under 60-sträcket. Nu är bara resten kvar, hehe. Jag har ännu inte satt det slutgiltiga målet, en tanke är så klart att jag ska komma i mina "gamla" kläder som jag kunde ha innan graviditeten men det återstår att se. Men just nu tänker jag bara njuta av att mitt kämpande har gett ett underbart resultat. Idag blev det dock ingen morgonpromenad men ska ju cykla till jobbet, det får räcka för idag ;)

Vi ska köpa bil, btw. Har inte riktigt bestämt oss för vad för bil ännu men vi tittat konstant. Jag är nog lite petig på vissa saker medan Christer är petig på andra saker så det är svårt att hitta något som passar oss båda. Skönt ska det bli att ha en egen bil iaf.

Har fått schemat för nästa vecka. Nu ska jag jobba först 6 dagar i sträck (2 avklarade), sedan ledig en dag och sedan jobba 3 dagar till, ledig helgen sedan jobba mina 5 sista dagar på Biltema. Det kommer gå fort, det vet jag. Sen helt plötsligt kommer jag inte sitta och muppa mig med Sanna, leka "mobba utlänningen" med Julio, låna ut cigg till Nathalie, retas med Camilla, vara fascinerad av Markus... usch vad jag kommer sakna Biltema :(

Nu måste jag äta frukost.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer