söndag 20 juli 2008

L o v e, that is how you spell love.


Åh jag älskar miss blue av vincent. Den är underbar att lyssna på :) "how do you do.." *nynnar*.
Nu var det inte speciellt roligt att kliva upp, 5e dagen i rad på jobbet och idag måste jag dessutom ta bussen som går 07.40 vilket innebär att jag är på jobbet 08.45 (ungefär), vilket är 1 timme och 15 minuter innan jag ens börjar. Det är verkligen inte roligt.. Men jag lovade Markus, att om jag var tidig idag, skulle jag hjälpa honom med lite grejer så jag kommer stämpla in direkt när jag kommer till jobbet, för då ska jag ha övertid, hmpf!
Jobb imorgon också sen är jag ledig på tisdag, då ska jag och Christer åka till Gävle för att kolla på en bil. Då ska vi även träffa Christian, Bea och pojkarna :) Det ska bli kul.

Usch.. om en timme ska jag gå till bussen. Bör nog hoppa in i duschen nu om jag ska hinna. Ska göra i ordning lite frukost också (lär iofs äta något precis innan jag börjar jobba också).. Kolla lite på Sex and the city :) Love!

Hoppas alla får en trevlig söndag!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer